телеканал

Хакери з РФ зламали українські державні канали UATV та «Дім»

Кібервійна йде в Україні вкрай активно та досить масштабно.

У Конотопі заборонили включати російську музику у публічних місцях

У Тернополі заборонили вуличним музикантам співати російською, а на заході України сталися мовні скандали з переселенцями.

У грудні на телеканал «Дім» витратили сотні мільйонів. Його також хочуть зробити загальнонаціональним ТБ

Влада планує посилити вплив на українську медіасферу – звісно, ​​за гроші платників податків.

У конкурсі зашкварів знову перемагає телеканал "Рада": співробітниця парламентського TV потрапила у мовний скандал

Дівчину вже звільнили, незважаючи на відео з вибаченнями.

Новий день – нові ляпи в ефірі телеканалу "Рада". Непрофесіоналізм чи піар-стратегія?

Після ребрендингу співробітники "Ради" дали Порошенку окупувати студію, "поховали" Стефанчука, понівечили ім'я архістратига Михайла та зачитали дитячу лічилку під час виступу Шмигаля.

"Слуга народу" купив за 4,3 млн телеканал, де працюють розпалювачі Дроздов та Соколова

Офіс Президента розширює вплив та намагається потоваришувати з націоналістами?

Телеканал "Рада" перетворили на "Дом"-2? У мережі з'явився промо-ролик із анонсом оновлень

Там буде політтехнолог Петров, замішаний у секс-скандалі, та його "коханець" Іванов

Журналістка з "UA: Перший" поскаржилася на шантаж з боку Офісу Президента

Раптово державний телеканал заговорив про порушення свободи слова. А раніше де були?

Коли ж їм набридне? У Нацраді знову перевірять «Інтер» за показ радянських фільмів

Просто-таки головна загроза державності

Подала голос: нардеп Соломія Бобровська похвалилася, що строчить доноси на ЗМІ

Народна обраниця впевнена, що саме її запити спонукали Нацрада провести чергову перевірку телеканалу «НАШ»

"Ви себе в дзеркало бачили?": Українська телеведуча Кароліна Ашіон звинуватила Ткаченко в расизмі

Вибачатися міністр не став

У Донецькій області представник "Слуги народу" і секретар міськради погрожували директору місцевого телеканалу

Більше 50% статутного капіталу телеканалу належить Селидівської ОТГ, яку очолює представник партії "ОТЗЖ" Віталій НеШин

Година свободи слова: новий телеканал "Перший Незалежний" закрили через годину після початку ефіру на вимогу СБУ

Після закриття трьох телеканалів без суду і слідства, в Україні запустили ще один - «Перший Незалежний», а й йому українську владу дали проіснувати зовсім недовго. Що ж сталося з новим телеканалом і відкритий лист медіагрупи - в нашому матеріалі.

Козак включився в "війну" з Зеленським: нардеп оскаржує санкції проти себе у Верховному суді

Що стосується трьох українських телеканалів Козака, які були заблоковані, то там вже все зрозуміло - на швидкий результат ніхто не сподівався

"Відбити удар, який буде завдано Росії": Кулеба чекає дій у відповідь за блокування українських телеканалів

Глава МЗС України знову відзначився провокаційною заявою, і знову - про Росію. Тепер Кулебі бачиться «ответка» від РФ за блокування каналів. Все в дусі демократії.

Нацрада оштрафував чотири радіостанції за порушення мовних квот, а також виніс попередження каналам Медведчука

Крім того, Нацрада оголосила про призначення позапланових перевірок на "112 Україна", Newsone і "НАШ"

Догори