Єва Антоненко
07 жовтня 2022 16:30

Єрмак та Подоляк тепер скрізь: за піар пула Зеленського на телеканалі «Рада» з бюджету виділяють десятки мільйонів гривень компанії, пов'язаної з Офісом президента

Цим вбивають одразу двох зайців: і заробляють, і підвищують свою популярність.

Час для читання

Хвилин читання:

6

Єрмак та Подоляк тепер скрізь: за піар пула Зеленського на телеканалі «Рада» з бюджету виділяють десятки мільйонів гривень компанії, пов'язаної з Офісом президента

Державний парламентський телеканал "Рада" постійно і посилено піарить представників Офісу президента, виділяючи на це десятки мільйонів бюджетних грошей в умовах війни. Про це йдеться в розслідуванні Bihus.Info.

Висвітлення кожного кроку представників Офісу президента

Журналісти проекту детально проаналізували ефіри телеканалу «Рада» та зазначили, що на ньому регулярно випускають сюжети про те, як представники Офісу президента постійно «Рятують, відкривають, відновлюють, дарують, підписують, наказують, звільняють»тобто роблять буквально все важливе і необхідне для держави, що не зовсім співвідноситься з початковою повісткою «Ради» і може мати замовний характер для формування позитивного іміджу президентського пулу політиків.

Також на телеканалі цитують буквально всі посади голови ВП Андрія Єрмака і говорять про всі зустрічі, що проводяться ним, показують його заступника Кирила Тимошенко, регулярно озвучують слова його радника Михайла Подоляка, що публікуються ним у твіттері.

«Рано чи пізно всі, хто дивиться марафон регулярно – а його крутить більшість національних каналів цілодобово – вважатимуть будівельниками українського опору та майбутньої перемоги саме цих людей, бо вони скрізь», – зазначає ведучий та автор випуску Максим Опанасенко.

Десятки мільйонів на піар ВП у війну

За словами Опанасенка, у ситуації з телеканалом "Рада" піар влади зайшов максимально далеко: за піар Офісу президента сплачуються десятки мільйонів бюджетних гривень.

Це при тому, що раніше парламентський телеканал «Рада» виконував свою головну функцію: інформував усіх зацікавлених у роботі парламенту.

Оновити канал вирішили наприкінці 2021 р. Для цього знайшли приватного підрядника «Кінокіт». У результаті всі лоти на «Прозорро» для виробництва програм виграла саме ця компанія, послуги якої оцінили в 180 млн гривень на рік. При цьому конкурс проходив у закритому режимі і невідомо, чи були інші дешевші та вигідніші пропозиції.

А 23 лютого, за день до початку повномасштабного вторгнення РФ, канал «Рада» та «Кінокіт» підписали цілу низку договорів про створення ток-шоу, новин та авторських програм. Через 2 дні Рада з деякими іншими каналами стала учасницею цілодобового телемарафону. Але договори з компанією через форс-мажор ніхто не розірвав, хоча вона вже не могла виробляти значну частину обумовленого раніше контенту: контракти з нею лише підкоригували, скоротивши суму до 140 млн грн. Наразі за марафон компанія отримує приблизно 10 млн грн. місяць.

Від єдиного марафону відключили телеканали п'ятого президента. Петра Порошенко. Таке рішення влади, за словами Подоляка, було ухвалено через те, що ті часто транслювали самого Порошенка. Тобто політик робив те саме, що зараз ще більшою мірою робить владу на «Раді». Причому вони так часто з'являються на цьому каналі, що періодично між їхніми згадками проходить не більше 10 хвилин.

Заробіток команди президента на державі

Медіаексперт Отар Довженко зазначив, що є підстави вважати, що компанія «Кінокіт» пов'язана з ВП.

До роботи в Офісі президента Кирило Тимошенко сам займався відеозйомкою та володів компанією «Гуд медіа», яка співпрацювала з компанією «Кінокіт». Компанія Тимошенко знімала ролики для різних партій та політиків на той час, а згодом «Кінокіт» стала контрагентом «Гуд медіа».

Саме компанія «Кінокіт» у жовтні 2019 р. займалася трансляцією. прес-марафону президента Володимира Зеленського та організувала трансляцію в інтернет форумів «Україна-30», за що отримала "чистими" 680 тис. грн., при цьому її для цього обрали поза конкурсом.

Журналісти Bihus.Info зазначають, що гроші, які держава виділяє «Кінокіту», могли б спрямувати самому телеканалу «Рада» на розвиток власних проектів. А так виходить, що у разі розірвання договору парламентський телеканал залишиться і без грошей, і без контенту.

Також ми писали про те, де пересиджують війну найбагатші українці, і розповідали про те, що у попереднього глави був конфлікт з Офісом президента, а тепер на чолі НБУ поставили людину Єрмака.


Підписатися на наші новини в Google News
Підписатися на телеграм-канал Klymenko Time
Підписатися на аналітичний телеграм-канал Klymenko Time


Сподобався матеріал? Поставте йому п'ять зірок. Це важливо задля редакції.

Поділитися публікацією

Додайте Klymenko Time в список ваших джерел

Новини

Думки

свіже Популярне
більше думок Перейти
Facebook Telegram Twitter Viber

Ви можете закрити це вікно та продовжити читання. А можете – підтримати нашу команду невеликим донатом, щоб ми й надалі могли писати та знімати відео про те, що дійсно важливо для нас з вами, разом впливати на рішення влади та суспільства

Стати другом
x
Догори